بدون دیدگاه

هزینه سئو در سال ۲۰۲۲ از دیدگاه گوگل چقدر است؟

هزینه سئو در سال ۲۰۲۲ از دیدگاه گوگل چقدر است؟

هزینه سئو در سال ۲۰۲۲ از دیدگاه گوگل چقدر است؟

هزینه سئو در سال ۲۰۲۲ از دیدگاه گوگل چقدر است؟سئو مرده نیست. این اتلاف پول نیست، اگر و زمانی که به درستی انجام شود. چمن آن طرف سبزتر نیست. جایی که آبیاری شده است سبزتر است. اگر از وب سایت خود مراقبت کنید، از شما نیز مراقبت خواهد کرد!

هزینه سئو در سال ۲۰۲۲ چقدر است؟

  • نوع هزینه سئوی ارزان ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار در ماه
  • سئوی میان رده ۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار در ماه
  • سئوی پیشرفته ۱۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار در ماه
  • سئوی سازمانی ۳۰۰۰۰-۱ میلیون دلار + در ماه

بودجه سئو چگونه محاسبه می شود؟

برای تعمیم، اکثر کارشناسان سئو یک سرمایه گذاری مکرر ماهانه ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار + در ماه را دریافت می کنند. بودجه سئو ملی یا بین المللی هرگز نباید کمتر از ۵۰۰۰ دلار در ماه باشد و می توان یک کمپین سئو محلی را در محدوده ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار راه اندازی کرد.البته در ابران هنوز اتحادیه یا یک مرجع متاسفانه برای این فرایند وجود ندارد.

 

هزینه سئو برای یک کسب و کار کوچک چقدر است؟

بر اساس نظرسنجی از ۱۲۰۰ صاحب کسب و کار و بیش از ۳۵۰ آژانس، فریلنسر و مشاور، میانگین هزینه سئو برای مشاغل کوچک ۵۰۱ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه در سطح جهان است. میانگین هزینه سئو برای مشاغل کوچک در ایالات متحده ۲۵۰۱ تا ۵۰۰۰ دلار در ماه است.

 

آیا سئو مقرون به صرفه است؟

مقرون به صرفه بودن – سئو یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی است زیرا کاربرانی را هدف قرار می دهد که فعالانه به دنبال محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین هستند. ماهیت ورودی سئو به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، برخلاف استراتژی‌های خروجی مانند تماس سرد.

 

چرا سئو گران است؟

سئو به سه دلیل بسیار گران است: نمایش نتایج به زمان نیاز دارد، برای ایجاد و نگهداری یک کمپین به منابع زیادی نیاز دارد و اغلب برای توسعه و رشد استراتژی شما به تخصص یک متخصص سئو متکی است.

 

شرکت های بزرگ چقدر برای سئو هزینه می کنند؟

Company Type Revenue/Yr SEO % of Mktg
Top Shopify Ecommerce Site $30m 20%
B2B SaaS $10m 30%
Large Local Services Provider $5m 40%
Commercial Printing $1m 60%

 

 

5/5 - (14 امتیاز)
نوشته‌های پیشین
سلام دنیا!